سوالات استخدامی

دانلود سوالات استخدامی رشته نقشه کشی عمومی

نقشه کشی عمومی

در این بخش از سایت نت داکیومنت می خواهیم شما داوطلبان عزیز آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش را با مجموعه ای از سوالات استخدامی نقشه کشی عمومی ‏آشنا سازیم. یکی از روش های آشنایی با آزمون های استخدامی و نحوه طراحی سوالات استخدامی مطالعه سوالات استخدامی سال های گذشته می باشد. این مجموعه حاوی نمونه سوالات پرتکرار ادوار گذشته آزمون های استخدامی آموزش و پرورش ردیف شغلی نقشه کشی عمومی می باشد که طبق سرفصل ها و دروس اعلام شده برای آزمون استخدامی امسال آموزش و پرورش آماده گردیده است. به جرات می توان گفت که این مجموعه به هیچ عنوان در سایر سایت های استخدامی یافت نمی شود. سایت نت داکیومنت جهت کمک بیشتر به متقاضیان اشتغال، نمونه سوالات استخدامی رشته نقشه کشی عمومی را به صورت کاملا رایگان جمع آوری و عرضه کرده است.

نقشه کشی عمومی

 

معرفی اجمالی رشته نقشه کشی عمومی

باتوجه به نیاز بشر به سر پناه ، صنعت و تکنولوژِی ، رشته نقشه کشی از اهمیت خاصی برخوردار است.ویکی از رشته های پرطرفدار تحصیلی می باشد. درعصر امروز تأمین آسایش و آرامش روحی بشری یکی از هدف های اصلی بوده و بکارگیری تکنولوژی و علوم پیشرفته در طراحی و خلق فضا و اجرای پروژه های نقشه کشی و طراحی از اهمیت خاصی برخوردار است.

نقشه‌ کشی، علمی است که در سطح بین‌المللی به زبان زنده و گویای صنعت مشهور است. به شکلهای مختلف در فرآیندهای تولیدی و صنعتی نقش مهمی ایفا نموده و یکی از نشانه‌های رشد صنعتی سالانه هر کشوری، حجم نقشه‌های ترسیمی آن است. در این رشته می‌توان با برخورداری از علوم پایه، تجسم اجسام، خلاقیت، نوآوری، یاری تکنولوژی و با الهام از هنر نقشه‌کشی به طراحی قطعات مختلف صنعتی دست یافت.

رشته نقشه‌كشي عمومي در فرآيندهاي توليدي و صنعتي نقش مهمي ايفاء نموده و از نشانه‌هاي رشد صنعتي هر كشوري محسوب مي‌شود. هنر جویان این رشته در طی دوران تحصیل با نقشه کشی صنعتی، هندسه ترسیمی، محاسبات فنی، آزمایشگاه اندازه گیری دقیق، نقشه کشی به کمک کامپیوتر، جوشکاری قطعات، طراحی قطعات صنعتی و کار با ماشین های تراش، فرز و صفحه تراش به منظور ساخت قطعات و … . آشنا می شوند.

بازار کار رشته نقشه کشی عمومی

فارغ التحصیلان رشته نقشه کشی  پس از طی مراحل دانشگاهی و کسب مدرک می تواند بنا به سلیقه و مهارت های کسب شده در یکی از مراکز دولتی یا خصوصی مشغول به کار گردد. مراکز دولتی شامل شهرداری ها ، سازمان مسکن و شهرسازی، بنیاد مسکن، نظام مهندسی و سایر مراکز وابسته به آنها می باشد  و مراکز خصوصی شامل دفاتر مهندسی و دفاتر مهندسین مشاور بوده که به صورت شخصی و با نظارت سازمان های مربوطه مشغول به کار می شوند.

براي كساني كه مهارتهاي لازم را در بخش هــاي مختلف اين رشه بدست آورند بازار گار خوب و مطلوبي در سراسر ايران خصوصاً در كارخانجات صنعتي كارگاههاي صنعتي ،و كليه شهر هاي با جمعيت از متوسط به بالا وجود دارد و امكان احداث كارگاههاي كوچك شخصي نيز بسيار آسان است البته لازم به ذکر است که هنرجویان این رشته نباید به دیپلم اکتفا کنند و حتما باید در مقاطع بالاتر تحصیل نمایند تا بتوانند شغلی بدست آورند

نقشه کشی عمومی

 

سوالات استخدامی رشته نقشه کشی عمومی

آزمون استخدامی آموزش پرورش یکی از پر مخاطب ترین آزمونهای استخدامی کشور جهت تصدی شغل در رشته های مختلف است. بسیاری از فارغ التحصیلان دارای مدرک تحصیلی دانشگاهی جهت تصدی مشاغل دولتی بسیار علاقمند به شرکت در این آزمونهای استخدامی می باشند.

همان طور که قبلا نیز اعلام کردیم یکی از بهترین و معتبرترین منابع آزمون های استخدامی ؛ اصل دفترچه سوالات ادوار گذشته  است. مطمئنان با مطالعه این سوالات علاوه بر درک صحیح از نحوه ی طراحی سوالات ، نگرش جامعی نسبت به سوالات مطرح شده خواهید داشت و مطمئنا داشتن نمونه سوالات ادوار گذشته کمک شایانی در قبولی شما خواهد کرد. گروه آموزشی نت داکیومنت مفتخر است با آرزوی موفقیت شما ؛ این مجموعه مفید را در اختیار داوطلبان قرار دهد.


گروه آموزشی نت داکیومنت ؛ در تلاش است با گردآوری کلیه سوالات استخدامی دستگاه ها و نهادهای دولتی موجود ، گامی مهم در جهت پیشبرد اهداف والایی مانند کمک به داوطلبان این آزمون های استخدامی بردارد. همه ساله افراد زیادی از طریق شرکت و قبولی در این آزمون ها ، وارد بازار کار می شوند و مطمئنان مطالعه این سوالات استخدامی نقش مهمی در موفقیت آن ها داشته است.


 

محصولی که دریافت خواهید کرد اصل دفترچه سوالات اختصاصی آزمون استخدامی  آموزش و پرورش است که شامل:


آزمون استخدامی آموزش و پرورش      نقشه کشی عمومی(صنعتی)        ۵۵ سوال


نت داکیومنت[سامانه ملی تحقیقات و مقالات دانشگاهی] ؛  هرآنچه یک دانشجو میخواهد…

2 دیدگاه در “دانلود سوالات استخدامی رشته نقشه کشی عمومی”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *