مهندسی ایمینی کار

دانلود سوالات استخدامی مهندسی ایمنی کار

مهندسی ایمنی کار

در این بخش از سایت نت داکیومنت می خواهیم شما داوطلبان عزیز آزمون استخدامی وزارت نیرو را با مجموعه ای از سوالات استخدامی مهندسی ایمنی کار و بازرسی فنی  وزارت نیرو آشنا سازیم. یکی از روش های آشنایی با آزمون های استخدامی و نحوه طراحی سوالات استخدامی مطالعه سوالات استخدامی سال های گذشته می باشد. به جرات می توان گفت که این مجموعه به هیچ عنوان در سایر سایت های استخدامی یافت نمی شود.

 

معرفی اجمالی رشته مهندسی ایمنی کار

یکی از رشته های جدید و تقریبا نوپا در ایران مهندسی ایمنی  کار می باشد. امروزه رعایت ایمنی و استانداردها در صنایع مختلف مورد توجه بیشتری قرار گرفته است. وجود استانداردهای مشخص باعث می شود همه ملزم به رعایت اصولی معین شده و هیچ کس نتواند سلیقه ای و مجزا عمل کند.

كارشناسان بازرسي فني وظيفه حصول اطمينان از صحت تعميرات، تغييرات و اصلاحات انجام شده را بر عهده دارند. همچنين مسؤوليت حفظ و حراست دستگاه‌ها، ماشين‌آلات برقي و مكانيكي در مقابل خوردگي،‌ اتفاقات و حوادث ناخواسته و انفجاراتي كه در اثر ضعيف شدن دستگاه‌ها در طول زمان پيش مي‌آيد، بر عهده اين دسته از متخصصان است.

صنعت نفت و گاز و پتروشیمی یکی از مهم ترین صنایع کشور ما به حساب می آید که رعایت استانداردها و مسایل ایمنی در آن از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. با توجه به روند رو به رشد کسب و کار در این صنعت، لزوم تعمیر و نگهداری ماشین آلات و دستگاه های مختلف و خطرات ناشی از آلودگی های محیط زیستی در صنعت نفت و پتروشیمی، نیاز به توجه ویژه و علمی به این بخش احساس می شود.

به همین خاطر رشته مهندسی بازرسی و ایمنی فنی که پوشش دهنده این نیازها درصنعت نفت و گاز و پتروشیمی  کشور می باشد، در سیستم آموزش عالی کشور راه اندازی شد. این رشته دارای دو گرایش حفاظت فنی و بازرسی فنی می باشد.

 

دانلود سوالات استخدامی


مقاله مرتبط :


 بازار کار رشته مهندسی ایمنی کار

ضریب ایمنی در کشورهای در حال توسعه نسبت به کشورهای پیشرفته از استانداردهای جهانی پائین تر است. علت این امر فقط فقر اقتصادی نیست ، ایمنی کار یا بازرسی فنی و مسائل جانبی آن زمانی برای ما مسئله ساز می شود که دچار مشکلی بشویم . بنابراین بنای اولیه کارها بر پیشگیری نمی باشد بلکه عموما به دنبال رفع مشکل هستیم. تا آنجا که بعضی از کارفرمایان به جهات غیرانسانی در صدد ایمنی محیط کار کارگران بر نمی آیند . به طور طبیعی از فارغ التحصیلان این رشته استفاده مطلوب نمی کنند. شرکت ملی گاز ایران ‏، عمده مراکز صنعتی مانند ذوب آهن ، آلومینیوم سازی ، پتروشیمی ، صنایع خودروسازی ، هواپیمایی ، راه آهن ، مترو و هر مرکز فعالیت اقتصادی (خصوصی یا دولتی) می تواند به نوعی بازار کار این رشته محسوب شود.

سوالات استخدامی رشته مهندسی ایمنی کار

همان طور که در ابتدا عرض کردیم یکی از معتبر ترین و کاربردی ترین منابع مطالعه آزمون های استخدامی ؛ اصل دفترچه سوالات آزمون استخدامی ادوار گذشته است. مطمئنان با مطالعه این سوالات علاوه بر درک صحیح از نحوه ی طراحی سوالات ، دید جامعی نسبت به سوالات مطرح شده خواهید داشت و مطمئنا داشتن نمونه سوالات ادوار گذشته کمک شایانی در قبولی شما خواهد کرد. گروه آموزشی نت داکیومنت با آرزوی موفقیت شما ؛ این مجموعه مفید را در اختیار شما قرار میدهد.

سوالات موجود دقیقا همان سوالاتی است که در دوره های قبلی استخدامی شرکت ملی گاز ایران، از داوطلبان آزمون گرفته شده است و با مطالعه آن ها می توانید شانس خود را برای قبولی در آزمون استخدامی رشته مهندسی ایمنی کار بیشتر کنید.. این نمونه سوالات در سایر سایت ها با قیمت هایی باورنکردنی در حال فروش است.


گروه آموزشی نت داکیومنت ؛ در تلاش است با گردآوری کلیه سوالات استخدامی ارگانها و نهادها ، گامی مهم در جهت کمک به داوطلبان  آزمون های استخدامی بردارد ، همه ساله افراد زیادی از طریق این آزمون ها ، وارد بازار کار می شوندو مطمئنان مطالعه این سوالات استخدامی نقش مهمی در موفقیت آن ها داشته است.


 

محصولی که دریافت خواهید کرد اصل دفترچه سوالات اختصاصی آزمون استخدامی شرکت ملی گاز ایران می باشد که شامل:


آزمون شرکت ملی گاز  رشته مهندسی ایمنی و بازرسی فنی ۱۰۰ سوال

آزمون شرکت ملی گاز رشته مهندسی ایمنی و بازرسی فنی ۶۰ سوال

آزمون شرکت های گاز استانی رشته مهندسی ایمنی و بازرسی فنی ۶۰ سوال

آزمون شرکت ملی گاز رشته مهندسی ایمنی و بازرسی فنی ۶۰ سوال


 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *