دانلود رایگان سوالات استخدامی

دانلود سوالات استخدامی رشته مهندسی معماری

مهندسی معماری

در این بخش از سایت نت داکیومنت می خواهیم شما داوطلبان عزیز آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش را با مجموعه ای از سوالات استخدامی مهندسی معماری ‏آشنا سازیم. یکی از روش های آشنایی با آزمون های استخدامی و نحوه طراحی سوالات استخدامی مطالعه سوالات استخدامی سال های گذشته می باشد. به جرات می توان گفت که این مجموعه به هیچ عنوان در سایر سایت های استخدامی یافت نمی شود.

 

دانلود رایگان سوالات استخدامی
سوالات استخدامی مهندسی معماری

 

معرفی اجمالی رشته مهندسی معماری

به اعتقاد بعضی ها معماری مادر همه هنرهاست که تعاریف مختلفی از آن ارائه شده است. رشته معماری یکی از رشته های مهم ‏دانشگاهی است که امروزه در دانشکده های فنی یا هنری دنیا تدریس می شود این رشته دارای دو جنبه هنری و فنی است. چون ‏در درسهای ارائه شده دروسی است مثل: طراحی، زیباشناسی وغیره که جنبه هنری رشته و دروسی مثل: سازه های بتنی و ‏فلزی، مقاومت مصالح و … به جنبه فنی این رشته مربوط می شود.‏ این رشته تلفیقی ست خارق العاده از فن و هنر و قدمتی بسیار طولانی در تاریخ ایران و جهان دارد.‏ کمی ذوق هنری، قدرت خلق یک اثر نو، تخیل قوی و روحیه کار گروهی، همه ی آن چیزی ست که شما برای معمار شدن نیاز ‏دارید. اگر به هنر علاقه مندید و قدری با فن مهندسی ساختمان آشنایی دارید معماری رشته ایده آل شماست. ‏دروس علمی و فنی در این رشته در کنار دروس هنری مانند طراحی و … اهمیت پیدا میکنند و بدون دروس هنری ، دروس علمی جایگاه مناسبی در این رشته نخواهند داشت .پس میتوان گفت دروس هنری در این رشته از اهمیت بالاتری نسبت به دروس علمی برخوردار هستند .

بازار کار رشته مهندسی معماری ‏

در رابطه با بازار کار رشته مهندسی معماری لازم است بدانید که در صورتی که فارغ التحصیلان این ‏رشته از توانایی و مهارت بالایی برخوردار باشند آینده شغلی درخشانی در انتظارشان خواهد بود و با ‏بیکاری مواجه نخواهند شد.‏

معمولا بیشتر مهندسان معمار دارای مدرک کارشناسی، می توانند طراح فنی ساختمانها، ناظر اجرای طرح و سرپرست دفاتر مشاوره شوند. مهندسان معماری که مدارک عالی در مقطع تحصیلات تکمیلی دارند، به دلیل گذراندن دروس هنری معماری بیشتر، علاوه‌ بر طراحی‌ بناها می‌توانند به‌ نظارت بر انجام عملیات ها ،انجام دادن کار در عملیات اجرایی ساختمانی و همچنین مدیریت و هماهنگی اجرایی ‏پروژهای معماری و شهرسازی ، رهبری و سرپرستی دفترهای مشاور معماری و شهرسازی ، طراحی پارک‌ها و میادین ‏شهری ، انجام کارهای پژوهشی و آموزشی در زمینه طراحی فضا ، اشتغال در کلیه سازمان های دولتی نظیر شهرداری، ‏انجام کارهای طراحی دکوراسیون داخلی، تأسیس و سرپرستی مؤسسات پیمانکاری و احداث ساختمان ،مسکن و ‏شهرسازی، بنیاد مسکن، بانک ها و … به فعالیت بپردازند.‏ مهندس معمار می تواند حتی کار و کسب درآمد خود را از زمان تحصیل شروع کرده و به عنوان نقشه کش و کمک طراح وارد بازارکار شود.

 

سوالات استخدامی مهندسی


مقاله مرتبط : دانلود سوالات استخدامی مهندسی راه و ساختمان


سوالات استخدامی رشته مهندسی معماری

آزمون استخدامی آموزش پرورش یکی از پر مخاطب ترین آزمونهای استخدامی کشور جهت تصدی شغل در رشته های مختلف است. بسیاری از جوانان دارای مدرک تحصیلی دانشگاهی جهت تصدی یک شغل دولتی و کارمندی با حقوقی ثابت در این اوضاع نابسامان بیکاری بسیار علاقمند به شرکت در این آزمونهای استخدامی می باشند.
یکی از بهترین و معتبرترین منابع آزمون های استخدامی ؛ اصل دفترچه سوالات ادوار گذشته  است. مطمئنان با مطالعه این سوالات علاوه بر درک صحیح از نحوه ی طراحی سوالات ، دید جامعی نسبت به سوالات مطرح شده خواهید داشت و مطمئنا داشتن نمونه سوالات ادوار گذشته کمک شایانی در قبولی شما خواهد کرد. گروه آموزشی نت داکیومنت مفتخر است با آرزوی موفقیت شما ؛ این مجموعه مفید را در اختیار داوطلبان قرار دهد.


گروه آموزشی نت داکیومنت ؛ در تلاش است با گردآوری کلیه سوالات استخدامی دستگاه ها و نهادهای دولتی موجود ، گامی مهم در جهت پیشبرد اهداف والایی مانند کمک به داوطلبان این آزمون های استخدامی بردارد. همه ساله افراد زیادی از طریق شرکت و قبولی در این آزمون ها ، وارد بازار کار می شوند و مطمئنان مطالعه این سوالات استخدامی نقش مهمی در موفقیت آن ها داشته است.


 

محصولی که دریافت خواهید کرد اصل دفترچه سوالات تخصصی هنر آموز معماری استخدامی آموزش و پرورش است که شامل:

 


  آموزش و پرورش   مهندسی معماری   ۵۰ سوال


 

گروه آموزشی نت داکیومنت  [ سامانه ملی تحقیقات و مقالات دانشگاهی] ؛  هرآنچه یک دانشجو میخواهد…

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *